19-03-2020

Lieve Mensen,

Montie de kapperszaak blijft open
 tot nieuwe besluiten zich aankondigen

Jullie zijn welkom

Ik heb wel een strikt beleid
zodat jullie in veiligheid geknipt
 en ik in veiligheid geen doorgever hoef te worden.

De kapperszaak is grondig RIVM-proof gemaakt en wordt als zodanig bijgehouden.
Veel tijd zal er om een  behandeling heen zijn zodat er, voor en na, schoongemaakt kan worden ( deurklinken, stoel, pinautomaat enz.)
Ieder moment worden handen gewassen.
Er staat antiseptische handgel klaar voor klanten.
Water of thee frequent aangeboden.

Ik vraag ook het een en ander.

Bij het afspraak maken zal ik informeren of U verkouden bent.
Graag zo mogelijk contactloos pinnen.
Even bij het van huis gaan aan denken: Bij contant gepast betalen.  Dan kan dat neergelegd worden.

-In lockdownlanden blijft de kapper werken ( naast supermarkt benzine enz), waarbij naast de kapper een persoon tegelijk binnen mag zijn.
In die landen wil dat zeggen:
 buiten blijven tot de vorige weg is.
Dit hanteer ik nog niet streng maar het is wel fijn bij binnenkomst hier even contact over te hebben.

De avondkapper zonder afspraak vervalt tijdelijk omdat er dan meerdere personen bij elkaar kunnen zijn.

Tips hoor ik graag.
Zo kan ik je zo lang mogelijk van dienst zijn.

In deze tijd waarin ook weer muren wegvallen
 en weer ontdekt wordt hoe belangrijk en fijn
 het is om goed voor elkaar te zorgen,
 hoop ik dat we er zo fijn mogelijk doorheen komen.